Monday, September 17, 2012

YENI BIR ISE BASLAMAK

Levi’s dan ayrildigimdan bugune 8 ay gecmis. Simdi yeni bir iste yeni bir duzende nerdeyse 3.ayim olacak.


Temmuz ayinda Staples diye bir sirkette ise basladim. Kriz doneminde o kadar da kolay degildi is bulmak. Bu yuzden su an bir isimin olmasindan dolayi memnunum. Is arayislari pek heyecanli bir surecti benim icin. Bu surec icinde cok sey ogrendim. Oncelikle azimli olmak, vazgecmemek, positif dusunmek herseyin basinda geliyor. Inisli cikisli gecen bu donemde kendinle de ilgili cok sey ogreniyor insan.

Ne tuhaf ki insanin yasadigi her tecrube aslinda bir sonraki tecrubeleri icin bir bagisiklik kazandiriyor. Ilk basta bir sok gibi algiliyor insan degisimi. Kimisi icin bu kotu bir haber kimisi icin heyecanli bir haber oluyor. Benim icin olumlu bir haberdi Levi’den ayrilacagimi bilmem. Lakin, bir kac hafta sonra insan gerceklerle karsilasiyor, acaba is bulabilecek miyim? Yeni isim nerede olacak? Neresi olacak? Is ve aile hayatini dengede tutabilecek miyim? Butun bu sorulara yanitlar aramaya calismak insani zorluyor haliyle. Bu surecte insan baskalarinda sucu aramaya basliyor. Bu sureci an aza indirebilmek icin yine positif dusunmesi gerekiyor. Positif dusunebilmesi icinde beynini baska islerle mesgul etmesi  gerekiyor insanin. Dibe vurmasi gerekiyor insanin arada birde. Dibe vurmak tekrar yukselise gecmek icin bir sebep oluyor cunku. Ve tekrar yukseldigini farkettiginde istedigi sonucu elde etmis oluyor…Sans ve azimle…Degisim yasayan her insan aslinda duygularinda bu surecleri yasiyor bilinci yada bilinciz. Birileri bunu semalarla da ozetlemis aslinda...

Iste bende yeni isime baslamadan once ki 5 ayimi boyle bir dongude yasadiktan sonra tekrar tutanacagim isime kavustum.
Yeni isim Levi deki ortamdan cok farkli haliyle. Burada daha bir kendi kendimleyim. Daha bireysel islerle ugrasiyorum. Benim gibi takim ile calismaktan keyif alan birisi icin buyuk bir degisim elbette ki. Her ne turlu olursa olsun islere keyif ile yapmaya calisiyorum. Sonucta ne ogrenirsem ogreneyim bunu hakkiyla yapmaliyim. Her yeni ogrendigim seyin onemli olacaginina bir gun bir yerde isime yarayacagina inaniyorum. Olumlu yanlarini gormeye, olumsuzluklara karsi olumla yanit bulmaya calisiyorum.

Simdi de Evren''e mesajimi gondermek istiyorum...Ey Tanrim, bu yeni isimde bana dogruluk ver, benim icin basari hazirla. Gonlumu ac ve isimi kolaylastir.

Umarim yeni isimde basarili olurum ve yaptigim herseyi hakkiyla yerine getirebilirim.



No comments: