Thursday, February 02, 2012

Elveda Levi`s seni ozleyecegim

19 Ocak 2012 tarihi ile 10 yildir calistigim, benim kaderimi degistirmis , Bruksel`e tasinmama sebep, esimle karsilasmama neden, kaderim olmus sirketimden ayrildim. Aslinda daha onceden ayrilmam gerekiyordu ama insan sirketine baglaninca ve uzun yillar ayni sirketin icinde calisinca kolay kolay kendi rizasiyla karar veremiyor. Sagolsun evren bana yardimci oldu ve tatil donusunde isime son verildigini ogrendim. Benimle birlikte 15 kisinin daha isine ayni anda son verilmis oldu.
Uzuldum mu?
Evet ama bu insanin eski evinden ayrilip yeni evine gecmesi gibi bir his oldu bende.
Sasirdim mi?
Evet, insan bir gun kendi basina da gelebilecegini tahmin ediyor ama yine de sasiriyor iste.
Sok oldum mu?
Hayir, biliyorum ki beni yepyeni bir baska hayat bekliyor ve zamanlamasi da cok iyi oldu.

Simdi Deniz ile daha cok vakit geciriyor, ev islerini daha rahat hallediyor , kendime uzun zamandir ayiramadigim vakti ayirabiliyorum. Sirkette 10 yildir calismis oldugumdan beni finansal acidan rahatlatacak bir tazminat odenmis oldugundan bir kac ay icin rahatim ama bu beni cok da rahatlatmis degil elbette ki. Ayni anda ilerideki isimi arastiriyorum.

Ne diyelim....Elveda Levi`s...
Ve hosgeldin yeni hayatim...
Bakalim bu sureclerde neler yasayacagim neler kesfedecegim neler ogrenecegim...

2 comments:

larcencielblog said...

Hayırlısı olsun Banu'cum... Umarım bu sana çok çok daha güzel yeni kapılar açar!!!

O baldan tatlı oğlunu öp benim için!!

Başak

Serpil said...

Herşeyin hayırlısı Banu. Umarım görüşebiliriz tekrar:) Görüşmeyeli 2 minik adam girmiş hayatlarımıza:)

Sevgiler,
Serpil