Tuesday, July 26, 2011

35 yas uzerine

Yok valla Cahit Sitki Taranci'dan bahsetmiyecegim. Ne o yolun yarisi falan diye insanin icini karartan siirler...Ben omrumun en guzel yas dilimini yasiyorum bugunlerde...35 yasina bastim...Bir muddet de burada kalmayi planliyorum. Sakincasi yok degil mi?




Oglum bana cok guzel bir kart hazirlamis, en cilgin yaramaz fotografini eklemis. Babasiyla bana yagmurlu gunlerde islanmamam icin semsiye almislar. Oyle de guzel bir semsiye ki, ruzgara bile karsi gelen..

Bugunler benim en kiymetli gunlerim...Annem , babam saglikli...Kardesim saglikli. En verimli gunlerimiz. Esim , bebegim var. Cok sukur diyorum Allah'a cok sukur.

35 yasini seviyorum. Bu yasima kadar yasadigim her tecrubeyi seviyorum. Sevgiyle, sevdiklerimle yaslanmaktan da korkmuyorum. Saclardaki beyazlar, kirisikliklar bana daha da guzellik katiyormus gibime geliyor artik. Hep boyle kalmak istiyor insan...Ne genc ne yasli, 35'inde ...saglikli...

Guzel dilekleriniz ve destekleriniz icin cok tesekkurler hepinize..

No comments: