Monday, January 17, 2011

gitmesin gozlerinden piril piril arzular

Bu gunlerde beni turk sanat muzigi oyle bir sardi ki
hatirladigim tum sarkilari mirildanmaya basladim.
Sonra aklima geldi birden....
Bir zamanlar universitede turk sanat muzikisi secmeli dersini secmistim.
ne guzel sarkilar soylerdik, ellerimizi ritme ayarlayacak sekilde.
bir tane sarkiyi da soyle tam basindan sonuna kadar keske soyleyebilsem, yok aklimda
cogu sozler kacip gitmis bellegimden ama sagolsun internet.
buldum birini
Iste burada

Oglushum senin icin soyluyorum....


Gitmesin gözlerinden
Pırıl pırıl arzular
Eksilmesin yüzünden
O tebessüm o bahar

Tanrı seni korusun
Kem gözlerden saklasın
Ağartmasın saçını
Şu geçen zalim yıllar

Sen güzel bir kelebek
Sen nadide bir çiçek
Sana olan bu aşkım
İnan hiç bitmeyecek

Tuttuğun altın olsun
Gönlün neş'eyle dolsun
Kader hep gülsün sana
Mutluluk gölgen olsun

Layıksın övülmeye
Layıksın sevilmeye
Seni üzüp ağlatan
Hasret kalsın gülmeye

Makam:Rast
Beste:Necdet Tokatlıoğlu
Güfte:İlkan San

No comments: