Tuesday, January 11, 2011

Yal satarim bal satarim

Bildigim tum cocuk sarkilarini soylesem de devamli oyunlar kesfetsem de baktim olmuyor , Deniz beyefendiyi neselendirmek icin yetersiz kaliyor hepsi, sardim sarmaladim bebegimi ciktim yola...Yagmurmus, hava 10 dereceymis, yok aylardan kis henuz cok sogukmus, yeter dedim...Otobuse atladigim gibi alisveris merkezine gittim. Soyle bir keyif yapayim bende , cok mu ?

Peki Deniz ne tepki gosterdi bu duruma? Beyefendi tum yol boyunca uyudu. Oyle sessiz ve yapici bir bebekti ki aaaaaa ne hos dedim. Lakin eve geldigimizde durumlar farkliydi. 1 saat boyunca mizmis agladi, yok yere koydugum icin bagirdi cagirdi.Kucaktan indiremedim kendisini. Oyme boyle degil ama kriz yasayincaya kadar agladi yine valla. Hani baslarda yok kolik molik diyorduk da simdi derdi nedir anlamak erdem ister.

Aksama dogru da hastaneye gittik. Yok telas etmeyin hastaliktan falan degil. Kaburga kemiklerinin arasinda bir sislik hissetmistik babasi ile gecenlerde yikadigimizda. Nasil derler sanki bir findik tanesi var o iki kaburga kemiginin arasinda. Ertesi gun gozumuze uyku girmediginden hemen bir klinige gidip gostermistik. Kliniktedi ogrenci doktor bize iki olasiliktan bhasetmisti fitik olabilir yada kaburga kemiginin bitisinde kikirdak bebeklerde ele boyle geliyor olabilir dediginde tabi biz ikna olamadigimizdan bugun hastaneden randevu almistik. Neyseki oglumu muayene eden profesor doktor amca icimizi rahatlatti. Kaburganin bitisinde ki kikirdakli bolgeymis gercektende ve cok normalmis.

Hazir gitmisken diger muayenelerini de yapmis oldu. 1 haftadir ishal oldugundan oglum hic kilo alamamis durumda. ama doktorumuz kilo egrisine bakip hic telas etmemiz gerektigini soyledi. sekillerle ve bilimsel herseyi aciklayinca benim de icim rahatladi elbette.

Boylece bizde 'eyvah oglum hasta mi?' endisesinin ilk tecrubesini yasamis olduk. 1 hafta ishal durumu ozellikle hic hos degildi ; altini degistirirken hani ama oyle boyle buyuyecek tabi bebekler.

Yarin ben yine kaldigim yerden devam edecegim ya nede olsa...

yal satarim bal satarim

ardindan
fis fis kayikci

, uyusun da buyusun artik demode oldu oglum yuzume bile bakmiyor , hep yeni birseyleri kesfetmem gerekiyor...


No comments: