Friday, September 17, 2010

Son 1 ay

E gunleri saymaya basladik sayilir artik, sunun surasinda gelecek ay bugun oglumuzu kucagimiza almanin verdigi o mutlulugu yasayacagiz. Yazabilecegim , hissettigim o kadar cok his varken buraya yazmaya basladigimda nedenini bilemiyorum ama tutuklaniyor kelimeler herseyin bilimsel bir aciklamasini karis karis inceleyen ben bunun da hormonel bir sebebinin oldugunu dusunmekte tabi ki...
Heyecanli miyim? hani 1 ay sonrasini dusundugumde evet ama icimde ne garip oyle kipir kipir bir his yok , daha dingin ve sakinim hatta. Eksiklikler mi? Var elbette hala ama hani o gecen aylarda ki gibi eksikliklerin uzeinde uykusuz gecirdigim saatler yok artik, canimiz sagolsun hersey tamamlanir canim modundayim. Hatta uykularim daha rahat bile artik, her ne kadar saga sola donuslerim imkansizlasmaya baslamis olsa bile. Tabi annem ile babamin yanimda oluslarinin da etkisi var mutlaka ki... 1.5 hafta izin aldim, bu tum hamileligim boyunca kullandigim en uzun tatil donemi oldu benim icin valla...pazartesi tekrar ise basliyorum ama bu gercekten zor olacak benim icin ...
Hani her ne kadar gecen aylara gore daha sakinlesmis olsam bile hassasliklar boy gosteriyor hala elbette ki. En ufak bir duygusallikta her an kaptiracakmisim kendimi gibi diken uzerinde tum hislerim, turk dizilerini seyrederken icim bazan bir hos oluyor , hani o Bitmeyen Sarki`da kadinin oglunu arayisi bulmasi bile dokunuyor , gulmeyin valla
Isim konusuna gelince evet oglumuza bir isim bulduk. Hatta biz bu ismi daha once de begenmistik, sonra siradan bu isim diye dusunup baska isim arayislarina baslamistik. Gecenlerde tekrar dusunduk, neden olmasin dedik, hos bulduk kararini verdik...Yoooookkk ama soylemiyecegim simdilik , kimsenin oglumuz dogmadan ismine yorum yapmasini istemiyorum cunku...
En basinda yazdigim gibi hissettigim o kadar cok his varken su an hicbirini yazamiyorum, konsantre olmak da zorlaniyorum, ama sessiz de kalmak istemiyorum hic, bir gun geriye donup neler yasamis oldugumu hissetmis oldugumu hatirlamak adina herseyi yazmak istiyorum.
Yarin yine doktor kontrolune gidecegim, bakalim son durumlar nasil....



No comments: