Thursday, August 12, 2010

34.haftaya girerken

Saatin yaklastigini soyleyen karnima inat ben hala calisiyorum. Calistigim icin, arda kalan zamanlarda, ki haftasonlari oluyor, evimizi tamamliyoruz...Cok sukur...evimizin eksikliklerinin cogunu kapadik. Perdelerdi, dolaplardi derken, bu haftasonu da lambalari tamamladiktan sonra geriye cok az detaylar kalacak. Bebek ile ilgili esyalarini yerlestirmeye ve cantami hazirlamaya baslamadim henuz. Her ne kadar doktorumuz herseye hazirlikli olmak lazim, hazirliklarini tamamla sen dese de ben annemlerin haftaya gelmesini ve bayram alisverisi gibi hastane icin gerekli esya alisverisine cikmayi bekliyorum. Bu bekleme surecinde de hic telas etmiyorum, iyi mi?...
Bebek yatagini aldik, bak bu bizim bebek icin aldigimiz ilk sey oldu. Ismini hala bulamadik...
Tamam tamam 6 hafta kaldi, hala ogrenecegimiz tamamlayacagimiz cok sey var gibi geliyor...ben kendimi biraz izdivaye cekmek istiyorum ama orasi baska...eee baslarda tutturdum panikledim acele ettim de ne oldu degil mi? iyisimi ben kendimi toparliyim , nede olsa bebegin asil en onemli ihtiyaci benim ....
Haftaya en sonunda 1.5 hafta bir izine cikacagim...isleri esime, anneme babama devredip sadece yatacagim, uyuyacagim, bebegimi dinleyecegim, hayal kuracagim...

No comments: