Tuesday, September 21, 2010

Normal mi Sezeryan mi?


Gecen haftaya kadar doktorumuz normal dogum yapacagimdan cok emin konusurken gectigimiz hafta belki de sezeryan olabilir seklinde bir yorum getirince benim de aklim karisti iyicene.. Daha emin olabilmek icin kalca kemiginin rontgenini cektirdim dun. Haftaya cumartesi sonuclari daha iyi ogrenmis olacagiz. Bakalim son durumlar neyi gosterecek. Doktorum , eger kemik yapim sinirdaysa bile normal doguma alacagini soyluyor beni. Eger normal dogum sirasinda bir problem olursa sezeryana donusturuz diyor. Bebegin de daha fazla kilo almasini engellemek icin kalorili tum yiyeceklerden uzak durmami hatirlatti bana yine...Iyi hos ama 10 kilo aldim zaten ben sunun surasinda bugune kadar, tam bir eziyet bu son aylarda, hani istahi insanin daha da artmisken, ustelik annesi de yanindayken..yok sebze meyve yemeye devam....

Napalim, sozunu dinleyecegiz elbette...Haftaya cumartesi rontgen sonuclarini ogrenince en azindan daha netlesmis oluruz. Ben kendimi yinede normal doguma sartliyorum.

Bugun 1.5 haftalik tatilin ardindan ise tekrar geri dondum. is yerinde gorenler benim pek yakinda dogum yapacagimi savunsalarda ben hala daha vaktin oldugunu hissediyorum.

Aman saglikli olsun, hayirli olsun da vakti ne zaman nasil olursa olsun...

1 comment:

larcencielblog said...

Banu'cum,

Tatilden yeni döndüm sayılır!!! Öncelikle, evlilik yıldönümünüzü kutlayayım :)

Sonra da, naçizane şunu yazayım: lütfen kendini hiçbir doğum şekline şartlandırma. Hangisi senin ve bebeğin için en sağlıklısı olacaksa, öyle olsun. Kendini şartlandırıp da mutuz olan çok anne biliyorum. Tıp, bizim için var. Lütfen bunu unutma, yalnızca bebeğine kavuşacağın ana odaklan :)

Öptüm!