Saturday, December 29, 2012

Hos geldin 2013



En son 2011 yili icin dilek kutusunu acmistim blogumda. Bak iste yine bir yil daha gelmek uzere...Heyecanlariyla nesesiyle suprizleriyle, tecrubeleriyle kimbilir bizlere neler katacak bir yil olacak bizim icin de bu yilda..

Umarim 2013 yili da gecen yillar gibi ogluma, esime, aileme, sevdiklerime ugurlu bir yil olur. 2012 de oldugu gibi guzel supizleriyle hayatimiza nese, renk katar...Gerek is hayatinda gerek ozel hayatta enerjik, pozitif berrak huzurlu bir yil olur...

Is acisindan 2012 yili cok zorlu bir yil olmustu aslinda. Daha yilin ilk gunlerinde tatilden doner donmez isimden ayrilacagimin haberini almistim. 5 ay is arayislari sonunda yeni bir ise baslamistim. Allah a cok sukur ki simdi yeni bir yila yeni isimde girecegim. 2013`un,  is hayatimda bizlere, aileme, yavruma ugurlu olmasini, her isimin rast gitmesini diliyorum. Insanin isine hakkini vermesi ve hakkini almasi ne kadar onemli. 2013 yili umarim is hayatinda olumlu, sansli ve enerjimizi enerji katacak bir yil olur.

Tabi is guc hersey bir yana dursun, dileklerimin en basinda, Deniz geliyor...Hayatimda herseyi... Umarim 2013 yili oglum icin huzurlu saglikli ve mutlu olur...Onunla gecirecegimiz nice guzel anlarimiz olur, bol bol ogrenecegimiz buyucegimiz...Umarim saglik acisindan da gecmis yillara gore daha iyi gecer..2013 yili oglum icin onemli bir yil olacak hem..cunku okula baslayacak..Kimbilir neler olacak hayatinda...Tum gelismeleri gormek icin sabirsizlaniyorum.

Tabi birde Allah`tan esime ve bana guc diliyorum. Tum zorluklari asabilecegimiz, oglumuzu saglik ve huzurla buyutecegimiz, evimizi tamamlayabilecegimiz, her turlu zorluklarin ustesinden gelebilecegimiz gucu Allah verecek bize yine her zaman oldugu gibi.

Anneme babama da torunlariyla gecirecegi, torunlariyla daha bol gorusebilecekleri nice guzel sihhatli zamanlar diliyorum.

2013 yili bizlere suprizleriyle gelsin isterim. Ama hayirli guzel suprizler olsun hayatimizda. Butun hissedecegimiz huzur verecek suprizler. Ailemizle hepberaber saglikli bir yil olsun.

Geriye donup baktigimda tekrar buraya ne guzel bir yildi ne guzel seyler oldu hayatimizde diyebilecegimiz bir yil olucak 2013 de. Biz yeter ki istemesini bilelim. Istemek kadar guzel birsey yok hayatta zaten.

2 gun sonra gorusmek uzere yeni yil...Seni tum guzelliginle bekliyoruz hayatimizda.


No comments: