Wednesday, December 01, 2010

Hos geldin Deniz

Denizin üstünde ala bulut/yüzünde gümüş gemi
içinde sarı balık /dibinde mavi yosun
kıyıda bir çıplak adam/durmuş düşünür.

Bulut mu olsam,/gemi mi yoksa?
Balık mı olsam, /yosun mu yoksa? ..
Ne o, ne o, ne o. /Deniz olunmalı, oğlum,
bulutuyla, gemisiyle, balığıyla, yosunuyla.
(Nazim Hikmet)


Evet, en sonunda aylari gunleri saatleri saydiktan sonra kavustuk oglumuza. Terazi burcu olacak oglum diye biz hesap yaparken o kendi kaderinde Akrepì secti ve 23 Ekim sabahi dunyaya geldi.Her saniyesi her ani aklimda.... Gogsume koydular, ben optum kokladim; dokunamadim, nefesim kesilcek sandim. Odaya aldiklarinda simsiki sarildim, kokladim, dokundum, baktim baktim o gozlerine dudaklarina...Bu simdi benim mi gercekten dedim, inanamadim, anne mi oldum ben simdi?

Zaman ne hizli geciyor oysa ki, ben henuz umidiyle iken simdi parmaklarina dokunuyor sut tenini kokuluyorum, bir gun gelecek bu satirlarda daha dun gibi akillarda kalcak ben oglumu kimbilir hangi tecrubesine ugurlarken.

Simdi yazilacak ne cok sey var aslinda diyorum.

ama oncelikle hos geldin oglum, dunyaya , hayatimiza hos geldin.

1 comment:

larcencielblog said...

Geçen aklımdaydın Banu!!!

Hoşgeldin Deniz, güle güle, sağlıkla, mutlulukla, annen&babanla büyü!!!

Tebrikler!!!!