Tuesday, December 10, 2013

Ailemiz Genisliyor


Soze nereden baslamaliyim bilemiyorum.

Kac aydir ne bloga birseyler yazabildim, ne de kendim icimde duygularimi paylasabildim. Hayat oylesine buyuk bir kosturmaca icinde yuruyor ki durup soluk almak nediri unuttuk. Bir yandan buyuyen oglum Deniz’in enerjisine ayak uydurmaya calismak, diger yandan ev yaptirmak, bir de isler projeler derken icimdeki guzelligi, hayatimiza renk katacak guzel haberleri ancak simdi yazabilme firsatini buldum.

Evet, icim kipir kipir, hayatimiza yeni bir renk, yeni bir anlam geliyor. Pek yakinda Deniz’e kardes, aileye yeni bir birey, bir tanecik kizimiz aramiza katilacak. Yeni yilin hediyesi olucak bizlere. Tabi noel de gelmeyi planlayabilir, dogum bu nasil olucagi onceden kesinliklikle kestirilmiyor.  


Canim kizim icin elbette cok heyecanliyiz. Hele hele ismi icin…Ben kiz isimleri daha kolay olur saniyordum megersem daha bir titizlik istiyormus daha bir zolaniyormus insan. Hele hele bir de bizim gibi hem Turkiye hem Belcika’ya uygun bir isim secmek isteyen bir aile ise. Neyse ki yavas yavas netlestirmeye basladik. Daha son karari veremedik. Supriz olucak herkes icin.

Insan icinde bir canli buyutunce her zamankinden daha bir heyecanli oluyor. Bazen korkuyor ama genelde kendini daha guclu hissediyor. Dunyaya sarilmak isteyen bir canli var simdi icimde, benimle heyecanlanan, benimle gununu yasayan. Bazen korkuyor  da insan, acaba yanlis birseyler yapiyor muyum diye, saglikli olmasi icin her gun dua ediyorum.
 
Ikinci hamileliginde insan ilkine gore daha sakin, daha bilincli oluyor tabi. Ama bu sefer sadece bebegini degil, minik kardesini de dusunuyor. Ikisine de enerjisini vermeye calismak oluyor anne olmanin anlami. 
 
Bakalim bundan sonra bizleri neler nasil gelismeler bekliyecek . Bu acidan hem heyecanli hem de meraktayim bende..
 
 

2 comments:

Anonymous said...

Merhaba
çok ilginç bir blog benim için çünkü ben de Türkiye'den sonradan geldim ve eşim Flaman. Çocuklarla ben Türkçe baba Flamanca konuşuyor, biz baba ile İngilizce konuşuyoruz. dil meselesi benim için çok önemli onun için işi bıraktım ve evde çocuklara bakıyorum. sadece ve sadece iyi türkçe konuşsunlar diye. isim konusu bizde hiç sorun olmadı, çünkü isimleri eşim seçiyor: çocukların isimleri hep Türkçe :). nasılsa soyisimleri flamanca olduğu için ismin Türkçe olması bize daha adik geldi :).
çocuklar diyorum, şu anda 2 ve üçüncüsü yolda :).
saygılar

banu dilik said...

hayirli olsun, 3 cocuk durumu Belcika'da dogal ama Turkiye icin cok sasirtici bir durum tabi. Biz sanirim 2.ci de kaliriz. Simdi Ayla 8 aylik oldu. O kadar uzun suredir bloga yazamadigimdan orada kaldim. Umarim bir gun tanisiriz.