Monday, October 18, 2010

40+1. Hafta


Evde dunden beridir telefonlarimiz durmuyor, babam, anneannem, kardesim, teyzemler, arkadaslarim , es dost herkes merak icinde bizden haberleri bekliyor. Annem her sabah uyandigimda once bana sonra karnima bakip bugun havadisler nasil diyor, geceleri uyumaya calisirken ve donmeye niyetlenirken soyle bir aah desem esim hemen uyanip ne oldu agrin mi var, dogum mu basladi diyor, yok valla , yok... Kismette 40.haftayi de gormek varmis diyorum ben. Oglusumuz saglikla dogsun saglikli olsun da ben beklerim.
Bak oglusumuzun oda arkadaslari Suleyman, Penguin Kardes ve Ganesh de el ele tutusmus oglusumuzu yollarini gozler. Hadi oglusum, yavrucum, hadi biraz gayret...Bugun doktorumuzu tekrar gorecegiz. Bir de monitore girip kalp atislari ve kasilmalara bakacagiz. Teknoloji cok iyi ilerledi ilerlemesine de hala ne zaman dogumun olabilecegini neden bilemezler ki?

1 comment:

larcencielblog said...

ÇOK HEYECANLANDIM!!!!

Güzel haberlerle umarım!!!

Gel oğluş geeel, geel, gel!